KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Isnin, 21 Februari 2011

Saya tak boleh tidur lena

John Arne Riise kecewa.

Bek Roma, John Arne Riise sekali lagi menyatakan kekecewaannya di atas kesalahan yang menyebabkan gol ketiga Shakhtar Donetsk di Liga Juara-juara pada Rabu malam.

Bek kiri itu jatuh dan menyebabkan situasi bahaya di kawasan gol sendiri sekaligus membenarkan Luiz Adriano menjaringkan gol menjelang akhir babak pertama.

"Saya pulang ke apartmen dan berasa bersalah, tapi saya harus luahkan perasaan saya. Terdapat beberapa minit yang sukar untuk ditelan selepas perlawanan," jelasnya di blog peribadi.

"Kesalahan itu secara dasarnya amat sukar untuk diterima. Saya tak bernasib baik dan terjatuh, kehilangan bola yang membolehkan mereka membuat jaringan. Saya tak tidur semalam, sukar dari segi mental. Tapi seperti biasa, saya tak boleh biarkan satu kesalahan itu merosakkan segala-galanya."

"Pasukan ini akan melalui tempoh sukar, kami rasa seperti segalanya serba tak kena."

Giallorossi ketinggalan di belakang kelab Ukraine itu dengan keputusan 3-2 secara agregat selepas leg pertama di Stadium Olimpico.

Tiada ulasan: