KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Sabtu, 14 Ogos 2010

Balotelli hampiri Manchester City


BALOTELLI dijangka memulakan
aksi sulungnya bersama City
pada 23 Ogos ini.


LONDON - Penyerang Inter Milan, Mario Balotelli se makin hampir menjadi milik Manchester City.

Ejen Balotelli, Mino Raiola percaya perbincangan mengenai perpindahan penyerang muda Itali itu ke Eastlands bakal ditamatkan dalam tempoh terdekat.

Sebelum ini, spekulasi mengenai perpindahan Balo- telli hangat diperkatakan apabila dia dijangka kembali berada di bawah kendalian Roberto Mancini yang per- nah membimbing Inter Milan pada 2006.

"Ada perkembangan positif mengenai perpindahan Balotelli ke City. Itu saya yakin.

"Jadi... saya optimis perbincangan tersebut bakal di- tamatkan dalam masa terdekat tetapi ia tidak bergantung kepada saya seorang sahaja," jelas Raiola.

Raiola percaya Balotelli dijangka memulakan aksi sulungnya bersama City pada 23 Ogos depan ketika perlawanan menentang Liverpool.

"Bagi saya ia merupakan waktu yang tepat buat Ba- lotelli berada di sana (Eastlands) tetapi seperti yang saya katakan ia tidak hanya bergantung kepada saya seorang sahaja.

"Masih belum ada kata putus mengenai perpindahan tersebut dan saya tidak boleh memberi sebarang jami- nan.

"Yang pasti, matlamat utama kami adalah untuk me- namatkan perbincangan secepat mungkin," katanya. - Agensi


Tiada ulasan: