KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Jumaat, 24 September 2010

Sneijder setia bersama Inter


SNEIJDER (tengah) menafikan dakwaan yang mengaitkan kepulangannya ke Real Madrid.


LONDON - Perancang Inter Milan, Wesley Sneijder menolak kemungkinan untuk kembali semula ke Real Madrid.

Sebelum ini, ejen pemain antarabangsa Belanda itu memberitahu bahawa kemungkinan Sneijder untuk kembali bekerjasama dengan Jose Mourinho adalah cerah.

Ejen pemain itu mendedahkan, terdapat masalah mengenai kontrak baru Sneijder di Inter Milan.

Begitupun Sneijder yang meninggalkan Real pada 2009, menolak cadangan untuk kembali semula ke kelab gergasi Sepanyol itu.

"Kami sedang berbincang mengenai sambungan kontrak bersama Inter kerana saya mahu terus tinggal di Milan," kata Sneijder.

"Saya harap perjanjian ini dapat diselesaikan dengan secepat mungkin. Saya menolak sebarang peluang untuk kembali semula ke Real kerana saya masih belum lupa tentang apa yang berlaku di sana suatu ketika dulu.

"Real adalah sebuah pasukan yang kuat dan dibimbing oleh jurulatih yang membantu saya memenangi semua trofi bersama pasu- kan saya ketika ini.

"Saya ulangi buat kali terakhir bahawa saya akan berada di Inter musim ini dan kalau saya menyambung kontrak, saya akan terus bersama Inter.

Tiada ulasan: