KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Jumaat, 8 Oktober 2010

Lampard bawa berita gembira menjelang aksi dengan Aston Villa

LONDON - Frank Lampard membawa khabar gembira buat Chelsea apabila dia dijangka beraksi pada pertemuan dengan Aston Villa minggu depan.

Lampard, 32, masih belum beraksi buat skuad The Blues dan England sejak mengalami masalah hernia sejak Ogos lalu.
Perancang England itu juga telah menjalani pembedahan bulan lalu dan baru sahaja menjalani latihan.
Lampard tidak beraksi dalam tujuh perlawanan Liga Perdana England dan dua aksi awal saingan kelayakan Euro 2012 bersama England.
Malah dia juga tidak disenarai- kan dalam skuad Three Lions yang akan beraksi menentang Montenegro, Selasa depan.
"Saya tidak mahu memberi sebarang tarikh yang tepat tetapi saya harap dapat kembali selepas jadual antarabangsa ini," kata Lampard.
"Semua proses pemulihan dengan fisioterapi berjalan dengan baik dan saya harap boleh beraksi secepat mungkin.
"Saya akan bersikap teruk kepada orang sekeliling saya apabila tidak bermain, jadi ia amat menge- cewakan saya

Tiada ulasan: