KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Isnin, 29 November 2010

City akan bangkit semula


MANCINI


STOKE - Roberto Mancini menegaskan para pemain bintang Manchester City akan bangkit semula selepas terikat 1-1 dengan Stoke City pada aksi Liga Perdana England semalam.
Pengurus City itu berkata, mereka akan mempamerkan kekuatan sebenar apabila berdepan SV Salzburg pada aksi Liga Europa, Rabu ini dan Bolton Wanderers di Eastlands minggu depan.
City mencatat keputusan yang mengecewakan di Stadium Britannia selepas mempersia-siakan peluang untuk mencipta kemenangan kedua di tempat lawan dalam tempoh enam hari.
Skuad bimbingan Mancini ini memboloskan gol penyamaan pada masa kecederaan hasil jaringan Matthew Etherington selepas Micah Richards meletakkan mereka di depan pada minit ke-80.
"Ia adalah satu ujian yang sukar bagi kami kerana Stoke lebih banyak melakukan hantaran jarak jauh.
"Tetapi saya gembira kerana pasukan saya bermain bola sepak dengan baik dan ia sangat sukar di sini (Stoke). Saya fikir kami bermain lebih baik terutamanya pada separuh masa kedua.
"Saingan musim ini masih panjang dan setiap perlawanan sangat sukar untuk semua pasukan."
Sementara itu, pengurus Stoke, Tony Pulis enggan mengulas lanjut mengenai kritikan yang dilemparkan oleh Mancini mengenai taktikal pasukan itu.
Sebaliknya Pulis berpuas hati kerana skuad bimbingannya masih belum tewas daripada empat perlawanan liga dan mereka berhak memperoleh keputusan seri itu.

Tiada ulasan: