KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Sabtu, 13 November 2010

Villarreal tekad bedil Barcelona


NILMAR bersemangat menggempur gawang Barcelona di Nou Camp awal pagi esok.


MADRID - Villarreal sudah bersedia menggempur Barcelona apabila kedua-dua pasukan itu berentap pada aksi Liga Sepanyol di Nou Camp awal pagi esok.
Musim ini, Villarreal ternyata berada dalam kelas tersendiri apabila muncul selaku pencabar utama dalam perebutan gelaran liga musim ini.
Sejak beberapa musim lalu, terdapat rungutan apabila persaingan hanya dimonopoli dua gergasi Sepanyol - Barcelona dan Real Madrid.
Begitupun, musim ini Villarreal dilihat berpeluang untuk mencabar kedudukan kedua-dua pasukan tersebut.
"Sesuatu yang normal apabila Barca dan Real bersaing sesama sendiri dalam perebutan gelaran liga. Namun, musim ini jurang kami dengan mereka tidak begitu besar," kata penyerang Villar- real, Nilmar.
"Kami akan berusaha dan mengekalkan tahap prestasi kami ketika ini, jadi mereka (Barca dan Real) tidak boleh terlepas daripada kami."
Ketika ini Villarreal menghuni tangga ketiga liga apabila mengumpul 23 mata, ketinggalan tiga mata di bela- kang pendahulu, Real.
Barca pula berada di tangga kedua dengan mengumpul 25 mata.
"Kami mempunyai corak permainan tersendiri yang tidak perlu ditukar lagi," tambah Nilmar.
"Bermain di Nou Camp adalah sangat sukar dan kami perlu memberikan komitmen seratus peratus untuk memperoleh satu keputusan yang positif.
"Kami akan pergi ke sana dengan sasaran untuk menang dan membawa pulang tiga mata penuh dan seterusnya membolehkan kami berada pada kedudukan yang baik

Tiada ulasan: