KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Selasa, 21 Disember 2010

Nasri pandang rendah keupayaan Red Devils


NASRI anggap United bernasib baik kerana aksi di Stamford Bridge ditangguh.


LONDON - Bintang Arsenal, Samir Nasri menegaskan Manchester United bernasib baik kerana pertemuan menentang Chelsea pada aksi Liga Perdana England kelmarin telah ditangguhkan.
"United bernasib baik kerana perlawanan di Stamford Bridge telah ditangguhkan kerana salji semalam (kelmarin) kerana mereka tidak akan memperoleh kemenangan.
Pemain tengah skuad The Gunners turut menegaskan, Red Devils bakal bergelut untuk mencipta kemenangan di Blackpool pada perlawanan seterusnya.
Ketika kapten Arsenal, Cesc Fabregas mempersoalkan kemampuan kelab London itu untuk memenangi beberapa perlawanan penting, Nasri yakin perebutan gelaran masih terbuka.
Arsenal terlepas kedudukan teratas liga selepas mereka tewas 0-1 kepada United di Old Trafford minggu lalu.
"Saya fikir, kami masih mampu untuk memenangi gelaran liga.
"Sebagai satu permulaan, United sepatutnya bermain menentang Chelsea dan saya tidak nampak mereka akan memenangi perlawanan itu.
"Saya juga tidak fikir, perlawanan menentang Blackpool akan memihak kepada mereka kerana Blackpool bukan pasukan yang mudah.
"Saya yakin, kami memiliki kualiti dan kami kelihatan lebih matang ketika ini.
"Kami akan lihat bagaimana kami menghadapi perlawanan selepas Krismas ini dan kami selepas itu kami akan mengetahui kedudukan sebenar kami tetapi saya yakin sepenuhnya." 

Tiada ulasan: