KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Ahad, 2 Januari 2011

Beckham bakal sertai Tottenham


BECKHAM mungkin akan menyertai Spurs secara pinjaman bulan ini.


LONDON - Bekas kapten England, David Beckham bakal membuat penampilan semula dalam saingan Liga Perdana England.
Semalam, pengurus Tottenham Hotspur, Harry Redknapp mengesahkan bahawa dia akan berusaha untuk mendapat pemain tengah Los Angeles (LA) Galaxy itu secara pinjaman.
Pada Jumaat lalu, Redknapp memberitahu dia meminta pengerusi kelab, Daniel Levy untuk memujuk pemain berusia 35 tahun itu menyertai Spurs sehingga kempen Liga Bola Sepak Amerika Syarikat (MSL) bermula, Mac ini.
Begitupun pengurus Spurs itu mengesahkan kehadiran Beckham bukan untuk tujuan komersial.
"Dia tidak akan datang ke sini hanya untuk menjual jersi. Dalam tempoh yang singkat, dia tidak akan menjual banyak jersi pasukan ini."
Redknapp yang membantu Spurs melangkah ke peringkat kalah mati Liga Juara-Juara dan menduduki tangga ketiga Liga Perdana England musim ini, juga menegaskan Beckham juga tidak mempunyai motif kewangan untuk kembali ke England.
"Dia bukan datang ke sini untuk memperoleh wang yang banyak. Kami tidak memerlukan pemain seperti itu di kelab ini," katanya.
"Sudah tentu dia sudah memiliki sebuah rumah mewah dan dia boleh duduk di sana setiap hari sambil menikmati kehidupan untuk beberapa bulan sebelum bermain untuk LA Galaxy semula.

Tiada ulasan: