KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Ahad, 20 Februari 2011

Giggs sambung kontrak


GIGGS dianggap sebagai ikon di Old Trafford.


LONDON - Ryan Giggs akan menyambut ulang tahun ke-21 sebagai pemain Manchester United dengan menyambung kontrak baru bagi musim depan.
Giggs, 37, berkata: "Apa yang saya mahu lakukan ialah bermain untuk United dan saya amat bertuah kerana dapat melakukannya selama 20 tahun.
"Sungguh gembira apabila mengetahui saya masih ada peluang memberi sumbangan kepada pasukan dan saya rasa masih banyak lagi yang saya boleh sumbangkan sama ada di dalam dan di luar padang.
"Ini adalah masa yang sangat menarik untuk saya melibatkan diri dengan ramai pemain muda yang bagus di kelab ini."
Giggs yang menyertai United pada Mac 1990, telah mencatat rekod dengan 862 penampilan serta menjuarai 11 gelaran Liga Perdana England, empat Piala FA dan dua trofi Liga Juara-Juara.
Pengurus The Red Devils, Alex Ferguson berkata: "Tiada kata-kata yang boleh menggambarkan kehebatan Ryan.
"Dia masih lagi seorang pemain yang beraksi dengan cemerlang dan pengalamannya juga sangat penting bagi pemain muda dalam skuad ini.
"Dia adalah seorang pemain yang luar biasa dan juga lelaki yang istimewa.

Tiada ulasan: