KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Jumaat, 11 Mac 2011

Drogba ditukar untuk Kaka


Abramovich yang pertama menawarkan 100 untuk mendapatkan Kaka selepas Piala Dunia 2006.

Roman Abramovich bersedia untuk meneruskan perbelanjaannya pada musim panas nanti dengan mendapatkan Kaka dan striker Chelsea, Didier Drogba berkemungkinan ditawarkan ke Real Madrid dalam pertukaran itu.
 
Teruja dengan memperolehi Fernando Torres dan David Luiz yang digabungkan bernilai £75 juta, cemas untuk merekrut pemain tengah kreatif tumpuan ramai itu - berminat semula untuk membelanjakan dan mahu melihat Brazil No. 10 Kaka menyertai kelabnya.
 
Pemerhati Chelsea berada di San Siro pada malam Isnin untuk melihat Milan lawan Napoli dan khususnya pemain pelawat, Marek Hamsik, perancang Slovakia yang kelab Itali meminta €30 juta. (RM 127 juta).
 
Ejen Kaka yang juga merupakan bapanya, Bosco Leite turut berada di San Siro dan dipercayai dia terbuka untuk tawaran. Kaka bermain kelab terbaik dalam kariernya ketika pengurus Chelsea, Carlo Ancelotti mengurusnya di Milan tetapi agak mengecewakan di Bernabeu. Pengurus Madrid, Jose Mourinho sudah tentu berminat dalam pertukaran pemain dengan membawa Drogba ke Sepanyol

Tiada ulasan: