KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Jumaat, 11 Mac 2011

Sanchez akan setaraf Lionel Messi


Giampaolo Pozzo percaya Alexis Sanchez akan jadi sehebat Messi.

Presiden Udinese, Giampaolo Pozzo percaya nilai Alexis Sanchez ialah sama dengan striker Barcelona, Lionel Messi dan telah mendedahkan bahawa juara Itali dan Liga Juara-Juara, Inter Milan telah membuat tawaran pada Januari lalu.
 
Pemain berusia 22 tahun itu merupakan salah seorang prospek terhangat di Eropah dan persembahan sensasinya untuk Bianconeri dalam kempen 2010-11 membuat dia diburu oleh beberapa kelab besar termasuk Inter, Chelsea, Manchester United dan Barcelona.
 
Udinese mendakwa mereka tidak akan menjual Sanchez pada musim panas tetapi jika tawaran besar dari mana-mana kelab, mereka mungkin akan mempertimbangkan semula pendirian mereka.
 
Bagaimanapun Pozzo mendedahkan bahawa tawaran dari Inter telah ditolak untuk mendapat pemain itu yang disifatkannya sama harga dengan Messi.
 
"Pada pandangan saya, dia sama nilai dengan Messi", katanya. "Dia ada keupayaan dan potensi yang sama dan saya tak tahu berapa nilai untuk Messi."
 
Dia menambah, "Inter melalui Marco Branca, membuat tawaran untuk pemain itu pada januari lalu. Terdapat juga minat datang dari Chelsea"

Tiada ulasan: