KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Sabtu, 5 Mac 2011

yakin kembali ke arsenal


Ramsey menikmati peluang untuk memakai jersi Arsenal sekali lagi.

Aaron Ramsey yakin bahawa dia akan kembali ke Arsenal selaku pemain yang lebih baik dan kuat berbanding sebelumnya akibat kecederaan mengerikan.

Midfielder berusia 20 tahun itu menderita patah kaki di dua tempat ketika menentang Stoke tahun lalu dan menghabiskan tempoh bulan-bulan terakhirnya kembali ke kelab zaman kanak-kanak, Cardiff. 

Ramsey, yang turut memiliki tempoh bersama Nottingham Forest selama pemulihannya dijangka kembali ke Stadium Emirates selepas Blue Birds menentang Hull pada hari Sabtu. 

Remaja Wales berkata, "Saya akan kembali ke prestasi terbaik. Inilah apa yang saya tunggu-tunggu. Kini saya kembali dan rasa semakin baik dan kuat dalam setiap perlawanan." 

"Mudah-mudahan ini berterusan dan saya boleh kembali ke tempat saya serta menjadi lebih baik secepat mungkin.

Tiada ulasan: