KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Rabu, 14 Julai 2010

Redknapp menjangkau perjanjian Tottenham

- 0


Berusia 63 tahun berpandukan Spurs untuk kemasan tempat keempatdalam musim penuhnya yang pertama di White Hart Lane - tertinggi kelab telah mencapai sejak Liga Perdana penubuhan.
Pengurus Spurs urus jual semasa ialah dijangka tamat tahun depantetapi mengandungi satu pilihan untuk satu dua tahun selanjutnya yangkelab mempunyai kini bersenam.
"Kelab gembira untuk mewartakannya itu kami pernah menghulurkankontrak pengurus Harry Redknapp sehingga 2013, " membaca satukenyataan mengenai laman web kelab.
"Mengganggu berpandukan sebelah ke tempat keempat dalam musimpenuhnya yang pertama dengan kelab, dengan prospek persaingan

Lelaki Inggeris mengambil alih di pengikut White Hart Lane tempohmalang Juande Ramos pada Oktober 2008, dengan tahap terendahpasukan meja mempunyai ditahan hanya dua mata dari lapan permainanperasmian mereka, sebelum membelok sekitar nasib kelab.
Redknapp telah mengisytiharkan kepentingannya dalam kerja Englandtetapi, dengan Fabio Capello baki dalam jawatan, Portsmouth bekas danbos West Ham mempunyai kini komited masa depannya kepada Tottenham.
"Saya kini komited kepada Spurs untuk tiga tahun berikutnya, dan sudah tentu saya adalah gembira dengan bahawa, " dia memberitahu ESPNSOCCERNET.


"Saya telah berubah fikiran saya dan saya rasa seolah-olah sayamempunyai satu baik beberapa tahun meninggalkanku dalam lagi."
Redknapp menyatakan umur Manchester United Alex Ferguson (68), RoyHodgson Liverpool (62) dan Fabio Capello England (64) sebagai satudemonstrasi bagaimana pengurusan pengalaman boleh jadi penting.
"Tiada dari mereka adalah anak muda lagi, mereka adalah daripadakumpulan seusia, dan ia benar ada yang tiada pengganti untukpengalaman dalam pengurusan, " katanya.
"Permainan sangat memerlukan kestabilan, dan lelaki berpengalamantahu kerja itu, dan untuk begitu banyak kini umur bukan

Tiada ulasan: