KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Khamis, 12 Ogos 2010

Barisan pemain muda sandaran Wenger



WENGER (tengah) percaya penampilan Fabregas (kanan) dan van Persie mampu melonjakkan semangat pemain-pemain muda Arsenal bagi mengharungi saingan musim ini.


LONDON - Pengurus Arsenal, Arsene Wenger berharap seluruh penyokong setia The Gunners agar kembali meletakkan kepercayaan terhadap barisan pemain mudanya musim ini.

Anak-anak buah Wenger dijadualkan membuka tirai saingan Liga Perdana England musim ini dengan berdepan Liverpool di Anfield Ahad ini.

Begitupun, The Gunners akan turun beraksi tanpa khidmat dua bintang mereka iaitu kapten, Cesc Fabregas dan juga penyerang, Robin van Persie.

Meskipun dilaporkan akan mengakhiri kariernya musim ini, Wenger tetap menyimpan hasrat untuk menyaksikan barisan pemain muda skuad kendaliannya menjulang trofi liga.

Jelas Wenger, pemain-pemain yang dimilikinya ketika ini mempunyai potensi besar untuk melakarkan kejayaan selain memberi tentangan sengit buat dua pencabar terdekat mereka iaitu Manchester United dan juga Chelsea.

"Saya percaya kami mempunyai peluang yang cerah untuk merangkul kejuaraan. Perkara yang paling penting adalah kami memiliki kepercayaan tersebut.

"Kami berjaya mengakhiri saingan musim lalu di tangga ketiga liga. Jadi... kami perlu melonjak dua lagi anak tangga sebelum muncul selaku juara dan saya sangat optimis, kami mampu melakukannya," jelas Wenger

Tiada ulasan: