KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Khamis, 7 Oktober 2010

Neymar beri gambaran sarung jersi Chelsea



NEYMAR berminat menyertai Chelsea kerana saingan Liga Perdana England yang dianggap kompetitif.



LONDON - Bintang muda Brazil, Neymar memberi gambaran awal bahawa dia kini telah bersedia untuk menyarung jersi Chelsea.
Jelas Neymar, beraksi bersama skuad The Bluesmerupakan satu penghormatan buat dirinya.
Pada musim panas yang lalu, Chelsea telah mengemukakan tawaran bernilai £25 juta (RM123 juta) bagi mendapatkan khidmat pemain berusia 18 tahun itu.
Namun tawaran tersebut telak ditolak oleh kelab Santos yang masih mahu Neymar terus menyumbangkan khidmatnya bersama mereka.
"Untuk beraksi bersama Chelsea, ia merupakan satu penghormatan. Semuanya yang mereka tawarkan sebelum ini berjaya menarik minat saya.
"Mereka memiliki ramai pemain yang berkualiti dan saya gemar akan corak permainan yang dipamerkan mereka.
"Sudah pasti ramai pemain bertaraf bintang mahu beraksi bersama mereka tetapi saya tidak begitu. Saya masih gembira beraksi dengan Santos.
"Jika saya meninggalkan Santos sekalipun, ia bukan kerana kelab itu tidak bagus tetapi saingan Liga Perdana England lebih kompetitif dan itu telah menarik minat saya

Tiada ulasan: