KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Ahad, 22 Ogos 2010

Balotelli sedia robek Liverpool



BALOTELLI sedia mengetuai jentera serangan City pada pertemuan
menentang Liverpool awal pagi Selasa ini.


LONDON - Bintang baru Manchester City, Mario Balotelli memberitahu, dia akan pulih sepenuhnya menjelang aksi menentang Liverpool awal pagi Selasa ini.

Terdahulu, Balotelli mengalami kecederaan lutut ketika membantu City mencatatkan kemenangan tipis 1-0 ke atas Timisoara FC dalam saingan playoff Liga Europa di Stadium Dan Paltinisanu, Bucharest kelmarin.

Ekoran kecederaannya itu, Balotelli terpaksa menerima rawatan ketika sesi latihan bersama City di Eastlands semalam.

Namun dia dijangka tidak berdepan masalah untuk diturunkan apabila City melayan kunjungan Liverpool pada perlawanan kedua saingan Liga Perdana England musim ini.

"Tidak dinafikan, saya ada merasakan kesakitan pada kaki kanan saya. Saya fikir ia mungkin ada kaitan dengan masalah tulang lutut saya.

"Ia bukanlah kesan daripada terjahan keras yang saya terima dalam perlawanan kelmarin tetapi kesinambungan daripada kecederaan lutut yang pernah saya alami sebelum ini.

"Memang ia mendatangkan masalah buat saya tetapi saya yakin kecederaan ini bakal pulih dengan segera. Justeru, saya untuk diturunkan pada aksi menentang Liverpool nanti (awal pagi Selasa)," jelas Balotelli.

Mengulas mengenai aksinya ketika perlawanan menentang Timisoara FC kelmarin, Balotelli berkata: "Ia merupakan perlawanan yang saya nanti-nantikan.

"Biarpun perlawanan pertama, namun kami berjaya menunjukkan persefahaman yang begitu baik sekali

Tiada ulasan: