KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Ahad, 22 Ogos 2010

Mascherano kekal di Anfield, Kuyt mahu berhijrah ke San Siro


LONDON - Pengurus Liverpool, Roy Hodgson mengesahkan Inter Milan telah menarik balik tawaran yang dikemukakan bagi mendapatkan khidmat perancangnya, Javier Mascherano.

Ini bermakna, kapten skuad kebangsaan Argentina itu terpaksa mengharungi tempoh enam bulan lagi beraksi bersama The Redssekiranya tidak ada mana-mana kelab yang berminat mendapatkan khidmatnya.

Sebelum ini, Mascherano telah menyatakan hasratnya untuk berhijrah ke San Siro selepas keluarganya dilapor masih tidak dapat menyesuaikan diri dengan persekitaran di England.

Baru selesai isu membabitkan Mascherano, Hodgson terpaksa berdepan satu lagi masalah berhubung perpindahan Dirk Kuyt apabila jurulatih Inter, Rafael Benitez dilapor mahu mendapatkan pula penyerang antarabangsa Belanda itu.

Begitupun, Hodgson menjelaskan, presiden Inter, Massimo Moratti telah memberi jaminan bahawa kelab Itali itu tidak akan lagi mengemukakan tawaran bagi membeli mana-mana pemain Liverpool.

"Saya sendiri telah bercakap dengan Moratti mengenai hal ini Rabu lalu," jelas Hodgson.

Namun ejen Kuyt, Rob Jansen tetap dengan pendiriannya yang menegaskan, Inter sememangnya mahu melihat kelibat penyerang Liverpool itu beraksi di San Siro

Tiada ulasan: