KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Isnin, 25 Oktober 2010

Ancelotti enggan dabik dada



ANCELOTTI mengakui masih terlalu awal untuk meramalkan pemenang Liga Perdana England


LONDON – Carlo Ancelotti mengingatkan para pemain Chelsea supaya jangan mudah berpuas hati dalam usaha mempertahankan gelaran Liga Perdana England musim ini.
Kelmarin, skuad bimbingan Ancelotti mengekalkan rekod cemerlang untuk mengukuhkan kedudukan di persada liga dengan kelebihan lima mata.
Pada perlawanan di Stam- ford Bridge itu, Florent Malouda dan Salomon Kalou masing-masing menjaringkan satu gol untuk menang 2-0 ke atas Wolves.
Kemenangan itu turut melebarkan rekod bersih seratus peratus di gelang- gang sendiri ketika beberapa pencabar terdekat keciciran mata dalam beberapa perlawanan sebelum ini.
Begitupun Ancelotti menegaskan, masih terlalu awal untuk meramal siapa yang bakal memenangi gelaran liga.
“Kedudukan kami adalah baik,” kata Ancelotti.
“Kami memperoleh keputusan yang sangat baik, kami berada di kedudukan yang baik.
“Ia adalah minggu yang sukar kerana kami perlu berkunjung ke Moscow (Liga Juara-Juara), jadi saya fikir kami tidak berada pada prestasi seratus peratus.
“Ia adalah satu keputusan yang baik dan adalah penting untuk menang apabila kamu tidak berada pada prestasi seratus peratus.
Ketika ditanya mengenai kedudukan semasa, Ancelotti berkata: “Ia adalah kelebihan yang baik tetapi masih terlalu awal untuk mengatakan, kami memiliki mata yang mencukupi.
“Kami berada pada posisi yang baik, kami bermula dengan baik dan kami perlu meneruskannya tetapi tidak lebih daripada itu. Saat-saat yang sukar akan hadir dan kami perlu bersedia.

Tiada ulasan: