KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Selasa, 27 Julai 2010

City sedia tawaran lebih lumayan

LONDON - Pengurus Manchester City, Roberto Mancini kini bersedia mengemukakan tawaran lebih lumayan bagi mendapatkan penyerang sensasi Liverpool, Fernando Torres.

Begitupun, City perlu bersaing dengan Chelsea yang turut menyatakan minat untuk mendapatkan pemain yang dianggarkan bernilai £50 juta (RM247.2 juta) itu.

"Torres meru- pakan salah seorang pemain penyerang terbaik Eropah ngan Liga Perdana England untuk tempoh tiga tahun.

"Saya bersedia membuat tawaran sekiranya dia berminat untuk ke Eastlands.

"Namun, keputusan sama ada Tor- res akan beraksi bersama City atau tidak bergantung kepada situasi, harga dan kesediaan pemain itu sendiri.

"Ada dua atau tiga lagi penyerang yang kini sedang dalam pemerhatian kami (City) dan sudah pasti mereka semuanya adalah pemain yang menakjubkan," jelas Mancini.

Selain Torres, Mancini turut dilaporkan berminat untuk mendapatkan penyerang muda Wolfsburg, Edin Dzeko dan Mario Balotelli (Inter Milan).

Minggu lalu, ejen Didier Drogba, Thierno Seydi mendedahkan yang dia ada mengadakan pertemuan dengan pihak pengurusan City bagi menanda- tangani kontrak bersama bintang Chelsea itu.

Dalam perkembangan lain, Mancini memberitahu, beliau sememangnya berhasrat untuk membawa masuk perancang Aston Villa, James Milner tetapi menegaskan, beliau hanya akan membayar yuran perpindahan yang dianggap wajar.

Katanya, tawaran yang dikemukakan kepada Villa sebanyak £24 juta (RM118.7 juta) adalah muktamad

Tiada ulasan: