KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Ahad, 24 Oktober 2010

misi membalas dendam di bukit jalil (30-10-2010)

Alhamdullilah.Tahniah dan Terima kasih barisan pemain dan penyokong The Red Warriors. Kegembiraan tidak terhingga para penyokong Kelantan seluruh dunia meraikan kemenangan perlawanan pada milik ini yang mengesahkan tempat ke perlawanan akhir TM Piala Malaysia 2010 seperti ulangan perlawanan akhir tahun lepas apabila sah bertemu Negeri Sembilan. Adakah ini Kelantan berjaya dengan misi merampas atau Negeri Sembilan yang berjaya mengekalkan milik Piala Malaysia?, bakal terjawab sabtu depan.


Alhamdullilah syukur jaringan pemusnah Norshahrul Idlan Talaha berjaya meranapkan segala impian penyokong Kedah dan pengurus pasukan Kedah yang penuh yakin dapat menumbangkan Kelantan. Kejayaan ini telah memadamkan segala sejarah buruk Kelantan di stadium Sultan Muhammad ke 4 setiap kali perlawanan penting dengan Kedah.
Perlawanan akhir menentang Negeri Sembilan merupakan perlawanan idaman bagi penyokong Kelantan kerana mengganggap perlawanan ini akan dijadikan misi membalas dendam yang terluka pada tahun lalu.
Para penyokong hari ini terpaksa membayar mahal semangat mereka apabila dalam keyakinan menghadapi Kedah malam tadi, para penyokong dikejutkan kehilangan ketua Jurulatihnya B. Sathianathan yang dihukum kerana mengkritik FAM. Namun ada hikmah kegembiraan disebalik kedukaan yang dihadapi oleh B. Sathinathan dan para penyokong.
Setiap kali pasukan The Red Warriors menghadiahkan kemenangan bolehlah kiranya kita para penyokong menghadiahkan Al-Fatihah kepada arwah penyokong kita yang terkorban ketika menyaksikan kehebatan pasukan kita dan sebagai tanda kesyukuran kita. Semoga pemergian mereka diberkati dan dirahmati sebagaimana kegembiraan yang kita kecapi daripada pasukan The Red Warriors.

KITA AKAN PASTIKAN BUKIT JALIL DIBANJIRI LAUTAN MERAH YANG AKAN MEMENUHI SEGENAP RUANG BUKIT JALIL.
GOMO KELATE GOMO.JUMPA DI BUKIT JALIL. TAHNIAH SEMUA PENYOKONG THE RED WARRIORS

Tiada ulasan: