KYD

KYD
KYD

WELCOME

Green Hornet

Khamis, 2 September 2010

Semangat merdeka membara di hati Subramaniam


IMBAS KEMBALI... Subramaniam (barisan belakang, tiga dari kanan) bersama skuad Kelantan meraikan kejayaan mereka muncul naib juara Liga Super di Stadium Sultan Muhammad ke-IV, Kota Bharu bulan lalu.


TONGGAK pertahanan Kelantan, S. Subramaniam yang menyambut hari lahir ke-25 pada tarikh keramat 31 Ogos lalu berazam mempamerkan aksi terbaik sepanjang kempen Piala Malaysia yang bermula 14 September ini.

Subramaniam yang berbangga lahir bersempena dengan tarikh kemerdekaan negara berkata, dia semakin bersemangat bagi membantu skuad The Red Warriors selepas menyambut hari kelahirannya kelmarin.

Menurutnya, dia terharu apabila menerima banyak ucapan tahniah sempena hari lahirnya kelmarin dan berjanji tidak akan mempersia-siakan harapan peminat Kelantan.

“Sempena hari lahir saya semalam (kelmarin), saya berazam membawa pasukan Kelantan layak beraksi pada perlawanan akhir Piala Malaysia musim ini,” katanya di Kota Bharu semalam.

Anak kelahiran Sungai Siput, Perak itu berkata, bagi menjayakan misinya, dia akan berlatih bersungguh-sungguh bagi memastikan prestasinya sentiasa berada pada tahap terbaik.

“Saya akan memberikan fokus sepenuhnya ketika berlatih dan mengikut segala arahan yang telah ditetapkan oleh jurulatih,” ujarnya.

Subramaniam berkata, dia teruja dapat mewakili Kelantan kerana suasananya berbeza dengan pasukan Perak yang diwakilinya sebelum ini.

“Saya gembira dapat bermain di Kelantan, suasananya cukup berbeza, ditambah pula dengan sokongan padu penyokong

Tiada ulasan: